Neked tetszik? – Frissítve!

Neked tetszik? – Frissítve!
Megosztom
  •  
  •  
  •  

Egy taxis fórumban találtuk meg a Taxi4 legutóbbi általánosának képernyőmentését.

Az egyik vélemény a kép alatt:
“Egy másik topicban volt erről egy vita. Most befújta a szél, a konkrét általánost. Magánvélemény: nekem teccik! Az ilyen vén pöcsök mint én, már nem akarnak sokat dolgozni, és szívesen vesszük, ha annyit fizetünk, amennyit ki is vettünk a közösből. Sokan pont ez miatt mentek a Bolthoz. Lehet visszaszivárogni…. 😉”

A másik:
“Neked tetszik? Egészségedre! Ezért a munkáért 125 ezer/hó nem kevés ám, inkább pofátlanságnak tűnik. Első nekifutásra leírtam, mire emlékeztet ez a hozzászólásod, aztán kitöröltem, nem akarlak megbántani. Pedig én még emlékszem. ”

És nektek? Tetszik vagy nem tetszik?

És megérkezett az első komment:

” Egy kivételével mindenhol nettó tagdíjemelés volt/van.A járvány előtt a fix tagdíjért kotlátlan számú címhez lehetett hozzájutni. Az akkori, általam felvett/elfogadott címmennyiség feléért, most kb ugyanannyit, vagy inkább többet fizetek. Az sem mellékes, hogy a járvány előtt hetente kb 5x 8-10 órát dolgoztam, jelenleg 6x 9-12 órát dolgozom. Tehát több óraszámmal, kevesebb bevételből, ugyanannyit vagy inkább többet fizetek. Ezt hívom én nettó tagdíjemelésnek. Ez azt jelenti, hogy a járvány okozta nehézségekből, bevételkiesésből gyakorlatilag csak a taxis veszi ki a részét, a fuvarszevező úgy alakítja a dolgait, hogy a matek nála nulla vagy inkább pozitív legyen. A taxis költsége semmivel nem lett kevesebb, mint a járvány előtt. Az állam adott az egyéni vállalkozóknak 4×50.000ft kedvezményt, ezzel minden segítség le is lett tudva. Jelenleg a sokkal több óraszámban végzett munka mellett is minimum havi 200-250.000ft minuszt termel egy budapesti taxis egyéni taxis vállalkozó. A fuvarszervezők kommunikációja arról szól, hogy ők mindent megtesznek a taxis megsegítéséért, de valójában arcátlanul lehúznak minket. Erre most nyilván jöhet olyan válasz, hogy sok taxis szüneteltet, vagy abbahagyta, így kevesebb számú befizető van a pénztárnál. Ez igaz, de az ő kiesésüket a nettó tagdíjemeléssel pótólják, így a matek vege az, hogy a fuvarszervező vagy nullán van, vagy inkább pozitívban. Így ők valójában ténylegesen nem veszik ki a részüket a járvány okozta kiesésből. “

Majercsik Tamás Tomajer kérésére jelezzük, hogy – többek között – a hallotaxi.hu oldalon jelent meg a kép, és egy-két idézett komment is onnan való. A többi saját megosztásaink alól.